İstanbul Boşanma Avukatı

İstanbul boşanma avukatı İstanbul’da ikamet eden kişilerin boşanma davası açmaları durumunda ihtiyaç duyacakları hukuki desteği sağlamak amacıyla hizmet vermektedir. İstanbul’da boşanma davası açacak olan kişiler İstanbul boşanma avukatı ile boşanma davası açarak boşanmadan doğacak olan yasal haklarını koruyabilmektedir. Örneğin çocuğun velayeti, evlilik sonrası edinilen malların paylaşımı, maddi ve manevi tazminat hakları, nafaka istemleri gibi pek çok konuda yasal hakların korunması adına İstanbul boşanma avukatı müvekkillerine mutlak fayda sağlamaktadır.

İstanbul Boşanma Avukatı

Boşanma davası süreç olarak zor bir süreçtir ve bireyler bu süreçte gerekli hukuki prosedürleri etkin bir şekilde yürütmelidirler. Aksi durumda açılacak olan boşanma davası yıllarca sürebileceği gibi boşanma davasının reddi de söz konusu olabilmektedir. O nedenle zorlu boşanma davası en kısa sürede sonuçlandırılmak istenmesi durumunda İstanbul boşanma avukatı ile boşanma davası açılması önerilir.

İstanbul Boşanma Avukatı Neden Gereklidir?

İstanbul boşanma avukatı boşanma davalarında uzman olması ve deneyimi ile boşanma davasında müvekkillerinin beklentisinin hukuki temelde karşılanmasını sağlayabilmektedir. Boşanma davası karmaşık bir dava olabilmektedir. Boşanmak istiyorum diyen kişiler bu süreçte boşanma davasını nerede açacakları, boşanma davası için gerekli belgeleri nasıl hazırlayacakları, boşanma davasının hangi nedenle açılacağı, boşanma davası içerisinde öne sürülecek boşanma nedenini nasıl ispat edecekleri gibi zor prosedürler ile uğraşmaları gerekmektedir. Bu aşamada İstanbul’daki boşanma avukatları ile boşanma davası açılması önemlidir. Zira boşanma davası sürecinde yapılacak hatalar dava süresini ve sonucunu direk olarak etkilemektedir.

Boşanma davası açılırken bireylerin dava sürecini hukuki altyapıya uygun bir şekilde yürütmeleri davanın sonucu ve süresi açısından önem arz eder. Bu noktada İstanbul Boşanma Avukatı tarafından boşanma sürecinin hukuki olarak üstlenilmesi bireylerin de boşanma sürecini hem hızlı bir şekilde atlatmalarına hem de boşanmanın maddi ve manevi sonuçları üzerinde hak kaybı yaşamamalarına olanak sağlar.

Boşanmalarda varsa çocuğun velayeti, evlilik içerisinde alınmış olan malların paylaşımı, tazminat ve nafaka gibi bir çok hususta hak kaybı ile karşılaşılması olasılığı oldukça yüksektir. O yüzden zorunlu olmasa bile boşanma avukatı tutulması önerilmektedir.

İstanbul Boşanma Avukatı İle İletişime Geçmek İçin Lütfen Formu Doldurunuz.

Yorum ve sorularınızı bekliyoruz.

* zorunlu alanı gösterir