Boşanma Davası Nasıl Açılır Maliyeti Nedir?

Boşanma sürecinde bireylerin yasal olarak evliliği sonlandırabilmeleri açısından boşanma davası açmaları zorunludur. Bu nokta merak edilen en önemli konu boşanma davası nasıl açılır ve maliyeti nedir sorularıdır. Boşanma davası nasıl açılır diyen kişilerin bu süreçte boşanma davası açmaları gereken yetkili mahkeme Aile Mahkemesidir. Bireyler boşanma davasını yetkili Aile Mahkemesinde açmalıdırlar. Aksi durumda boşanma davası nasıl açılır diyen kişiler açısından açılacak boşanma davası yetkisizlik nedeniyle reddedilecektir.

Boşanma Davası Nasıl Açılır Maliyeti Nedir?

Boşanma davası nasıl açılır diye merak eden kişilerin bu süreçte hukuki prosedürleri yerine getirmeleri önemlidir. O nedenle boşanma davasının nasıl açılacağı kadar nasıl yürütüleceği de önemli bir konudur. Boşanma sürecinde bireyler boşanma davasının açılacağı yetkili mahkemeyi doğru belirleme, boşanma davası için gerekli belgeleri hukuka uygun olarak hazırlama, boşanma davası için öne sürülecek olan boşanma nedenini Medeni Kanunda bulunan boşanma nedenleri arasından belirleme, boşanma davasın öne sürülen boşanma nedenini ispat etme, boşanma davası içerisinde etkin bir savunma yapma gibi bir çok unsuru etkin bir şekilde işletmek durumundadırlar. O yüzden boşanma davası nasıl açılır diyen kişilere bu süreçte boşanma avukatı tutmaları önerilmektedir. Zira boşanma davasının hukuki temellere dayandırılamaması durumunda boşanma davası reddedilecektir.

Boşanma davası maliyeti nedir konusu boşanma sürecinde merak edilen bir diğer önemli konudur. Boşanma davası maliyetini belirleyen farklı unsurlar bulunmaktadır. Açılacak boşanma davası türü, boşanma davasının niteliği, boşanma avukatı tutulup tutulmaması gibi pek çok unsur boşanma davası maliyeti nedir diyen kişiler açısından önemlidir. O yüzden boşanma davası açılmak istenmesi durumunda mutlaka uzman bir boşanma avukatı ile iletişime geçerek davanın maliyeti ve süreç içerisinde sizi bekleyen durumlar hakkında bilgi almanız önerilir.

Boşanma Davası Nasıl Açılır Maliyeti Nedir?

Boşanma davası maliyeti nedir diye merak eden kişiler açısından bu süreçte boşanma davası için gerekli belgelerin hazırlanması için ödenecek tutarlar, boşanma davası açma masrafları, bilirkişi raporu ücreti, anlaşmalı boşanma ise protokol hazırlanması ücreti, boşanma avukatı ücreti gibi pek çok kalem belirleyici olacaktır.

Boşanma Davası Maliyetini Öğrenmek İçin Lütfen Formu Doldurunuz.

Yorum ve sorularınızı bekliyoruz.

* zorunlu alanı gösterir

Boşanma Davası Nasıl Açılır Maliyeti Nedir 2015