Boşanma Avukatları Ücretleri 2015

Boşanma davası açacak kişilerin bu süreci boşanma avukatları ile yürütmeleri onların en kolay şekilde boşanma gerçekleştirmelerine olanak sağlar. Boşanma avukatları ücretleri 2015 yılı içerisinde baroların açıkladığı taban boşanma davası ücreti üzerinden hesaplanabileceği gibi, boşanma davasının açılacağı şehre, tutulacak boşanma avukatı tecrübesine, boşanma davası türüne göre de hesaplanabilmektedir.

Boşanma avukatı ücretleri açısından en belirleyici özellik boşanma davası türü olmaktadır. Zira anlaşmalı boşanma davaları daha kısa sürede sonuçlandığı için boşanma avukatları ücretleri de daha az olacaktır. Boşanma avukatları ücretleri için eşlerin açacağı boşanma davası türü çekişmeli boşanma davası ise boşanma avukatları ücretleri daha fazla olacaktır.

Diğer yandan boşanma avukatları ile sürecin yürütülmek istenmesi durumunda tutulacak boşanma avukatı deneyimi de önemli bir unsur olarak karşımıza çıkmaktadır. Boşanma avukatı ücretleri avukatın deneyimli olması durumunda daha fazla olabilmektedir. Ama boşanma avukatının deneyimli olması bireylere çocuğun velayeti, mal paylaşımı, nafaka ya da tazminat gibi konularda hak kaybı yaşanılmasının önüne geçilmesine olanak sağlar.