Boşanma Avukatları Maliyeti 2015

Boşanma davası açmak isteyen bireylerin bu süreçte hukuki destek almaları onların gerek en kısa sürede gerekse de yasal haklarının korunma noktasında önemli bir husustur. Boşanma avukatı tarafından boşanma sürecinin yürütülmesini isteyen bireylerin merak ettiği konulardan olan boşanma avukatları maliyeti ile ilgili olarak ödenecek tutar, açılacak olan boşanma davasının niteliği, boşanma avukatı deneyimi, boşanma davasının nerede açılacağı gibi farklı unsurlara bağlı olarak değişiklik gösterecektir.

Boşanma Avukatları Maliyeti

Boşanma davasının açılacağı şehrin Barosu her yıl boşanma davaları taban avukatlık tarifesi yayınlamaktadır. Fakat bu ücret tamamen tavsiye niteliğinde olduğundan piyasada boşanma avukatları farklı ücretlerle de çalışabilmektedir. Boşanma avukatları maliyeti bu anlamda avukatlar ile görüşülerek daha net anlaşılacaktır.

Boşanma avukatları maliyetini belirleyen esas unsurlardan birisi ise açılacak olan boşanma davası türü olmaktadır. Açılacak olan boşanma davası çekişmeli veya anlaşmalı olarak yürütülebilir. Çekişmeli boşanma davaları süreç olarak daha uzun ve karmaşıktır. Çekişmeli boşanma davalarında bilirkişi raporları, tanık beyanları, nafaka ve tazminat talepleri,karşı dava açılması, davaya cevap, öne sürülen boşanma nedenlerinin ispatı…gibi pek çok hukuki prosedür uygulanmakta olup boşanma avukatı adına daha fazla iş yükü ve zaman gerektirdiğinden dolayı çekişmeli boşanma davalarında boşanma avukatları maliyeti daha fazla olmaktadır. Anlaşmalı boşanma davalarında ise bireyler en kısa süre içerisinde boşanma gerçekleştirebilmektedirler. Uzman bir boşanma avukatı eşliğinde yapılacak olan anlaşmalı boşanma protokolü ile tek celsede boşanmak mümkün olabilmektedir. Anlaşmalı boşanma davaları daha hızlı ilerlediğinden boşanma avukatları maliyeti de anlaşmalı boşanma davalarında daha düşük olmaktadır.

Boşanma Avukatları Maliyeti Ne Kadardır?

Boşanma Avukatları Maliyeti hakkında bilgi almak için en doğru yol bireylerin boşanma avukatları ile iletişime geçmeleridir. Zira açılacak boşanma davasının niteliği, avukata yaratacağı iş yükü, davanın nerede açılacağı, boşanma davasının tazminat gibi unsurlarının bulunup bulunmadığı gibi bir çok konu boşanma avukatları maliyeti açısından belirleyici olacaktır.

Boşanma avukatları maliyeti için bireylerin internet üzerinden avukat arama yolu ile fiyat öğrenmeleri mümkündür. Bu nedenle en doğru fiyatı almak için boşanma avukatları ile iletişime geçmeniz önerilir.

Boşanma Avukatları Maliyeti 2015